(044) 392 27 47, (044) 392 27 42

Напої АТ «Оболонь» сертифіковані у відповідності до вимог Халяль

Напої з безалкогольного портфелю АТ «Оболонь» отримали сертифікат відповідності вимогам Халяль. Нормам ісламських канонів відповідають такі безалкогольні напої, як ТМ «Живчик», «Оболонь Ситро», «Оболонь Лимонад», «Кола Нова», «Кола Нова зі смаком лимона», «Оболонь за смаком лайма», «Ріо-де-мохіто», вода торгових марок «Прозора», «Оболонська», «Аквабаланс» та квас.

Сертифікат Халяль — це єдиний документ, що дає можливість експортувати напої та продукти харчування у країни арабсько-мусульманського світу. Він підтверджує, що продукт відповідає вимогам шаріату.

У ході сертифікації експерти Центру досліджень і сертифікації Халяль «Альраїд» провели перевірку виробничих ліній, контроль рецептури та лабораторний аналіз продукції АТ «Оболонь» на відповідність вимогам ісламських канонів.

Алла Коломієць, директор з зовнішньоекономічних питань АТ «Оболонь»:«Халяль (араб. al-halal — „дозволене“) означає, перш за все, безпеку, чистоту, користь для здоров’я людини, відсутність шкідливих консервантів і добавок. Халяльна продукція користується попитом у мусульман усього світу, а їх налічується близько 1,8 млрд осіб. Щорічно у світі виробляється такої продукції більше, ніж на 2 трлн доларів. Попит на халяльну продукцію росте не тільки серед мусульман, але і серед представників інших конфесій — в країнах ЄС, Японії, Китаї, Індії. Європейці, які не сповідують іслам, вбачають у сертифікаті Халяль додатковий знак якості. Основна перевага халяльної продукції - в її бездоганній чистоті. При виробництві таких продуктів не допускається використання консервантів, інгредієнтів та добавок сумнівного походження. Наявність знака Халяль на упаковці викликає у покупця довіру і формує лояльність до продукту. Тому ми вбачаємо перспективи для просування наших напоїв не тільки на зовнішніх ринках, але і на українському ринку також».

0 товар(ов)
Заказать обратный звонок